nas**ný post

som nervózny
strašne nervózny
zo všetkého okolo
zo všetkých okolo


z toho, že Hľadajúca asi nedala skúšku na školu
z toho že segra má tiež nejaké divné počty
že doma mám robiť miesto učenia
že sa mám učiť miesto toho aby som si užíval leto
že ma nikto nechce
že možno vlastne ani ja tak velmi nikoho nechcem
že ak niekoho raz aj chcem, tak neviem ako na to
že sa odo mňa stále niečo očakáva
že tie očakávania často neplním
že sa tvárim aký som v pohode a niesom
že mi občas tak velmi chýba niekto komu môžem povedať všetko
že ani tá sprostá robota mi asi nevyjde
že nakoniec celé leto bude možno stáť za ho***
že mám chuť kopať a niet do čoho

že som tu štýlom akým tu som, chovám sa ako sa chovám, a som sám spôsobom akým som sám

a vlastne viete čo?

forget it...

never mind...

3 komentáre:

Soriri povedal(a)...

Niekedy pomôže sa z takejto nálady poriadne vybehať v lese
.. ^_^"

Carmy povedal(a)...

Nie vsetko je take ako sa zda... Sedy priemer nie je pre obycajnych ludi... shisha pomoze. :)

Peter V. povedal(a)...

soiri:

no, to som skúšal...resp vychodenie sa v meste aj..a nepomohlo :)

carmy:
hej, sisha pomáha..na chvílku
obaja vieme aký býva ten návrat do reality tvrdý niekedy :)

Rating