Die another day

ďaľší deň preč
ráno budík, kruhy pod očami, cesta električkou, posledné pohľady do otázok, dve hodiny písanie vzorcov, rovníc, reakcií
čakanie, dlhé, únavné, s efektom de-javu
iný výsledok, dobrý výsledok
relatívne
poobedňajší littlie chat icq
spanie, ležanie, mŕtvosť ducha i tela
sťahovanie hudby, zase nová vec pre mňa
počúvam dokola takisto, ako vždy, len piesne sa menia
a opäť little chat, čítanie hovadín, pozeranie seriálov, filmov, whatever
zmeškaný basket, nikto nezavolal
nedotklivosť, len bez urážania sa
veď MfP
všetko, všetkých...
až na...no, ale to doesn´t matter
a isto nepatrí sem
a naviac to je silne nepravdepodobné
a okrem toho nepraktické
a asi naviac aj nereálne

prechádzka, premýšľanie o ničom a o všetkom

hudba, little chat
koniec dňa

maťo: asi by som sa mal začať učiť
hej, 10h pred skúškou sa to silne odporúča...pokiaľ si to nerobil predtým

Somebody's soaked,
somebody's cliché.
Am I caught in the storm.
The sleeping creature.
For I beg high and hope,
For I beg high and hold.
Till I fall in the storm.
The storm of cliché.


a support lesbians robí celý deň support



ako sa prejavuje schiza?

hm, čo ak niekto niečo tak dlho tvrdí že je, až sa tým stane?

divné, divné to je

divný som

nepoznáš ma? nepoznám sa...ako môžeš ty

offtopic
mám chuť na melón..ale nie sám

kto chce, nech sa hlási...
ak niekoho vyberiem, ozvem sa
alebo neozvem, mám strach
ozvi sa
a vlastne..aj tak sa nepoznám

len viem, že som..disabled...či momentálne, mentálne alebo trvalo, to sa ešte uvidí

Žiadne komentáre:

Rating