ti da da, ti da da

ti
v pondelok som mal skúšku
da
dnes viem výsledok - ukecané(ale predsa) A (šikovný som, noo :P)
da
mám posledné dni nálady jak keby som tehotný
ti
niesom :)) aspoň o tom neviem :D
da
ale rozhodne som lenivý
da
ale nie až tak..mám už dve A zo skúšok..a asi aj jediné tento semester..ale sú :P

ti da da, ti da da
počúvam takú pesničku
zasvetení ľudia vedia(Huňadyho sál :P)
aj by som ju sem hodil..aale neviem ako :D

ale je geniálna..aspoň podľa mňa :P

2 komentáre:

hladajuca povedal(a)...

aj podla mna je famoozna.. ukludnujuca a zaroven ti navnadi nekludne pocity :D
gratulejšn k áčkam :)

Zoe povedal(a)...

ti da da...
ti da da...
tma, cerven a tlmene svetlo...
ti da da...
ti da da...
nadhera=) uplne s tebou suhlasim;)
a to perie!
ti da da...
ti da da...
...
(ale nepopries ze zlata sala je vaznym konkurentom:P)
...

blahozela, A-cka si si urcite zasluzil;)
-aj vykecavanie treba ocenit:P

Rating